Objavljeno 20 марта, 2017 od IMPERIAL NEKRETNINE NOVI SAD u Novosti, Vesti
Za upis hipoteke u katastru nepokretnosti, potrebno je pribaviti nekoliko važnih dokumenata, ali i platiti taksu, kao i naknadu za upis hipoteke. Kako biste detaljno znali šta je sve potrebno prikupiti, kao i koliko novca pripremiti, predstavićemo vam ovom prilikom najvažnije.
Prvenstveno da biste mogi da upišete hipoteku u katastru nepokretnosti morate imati ugovor o hipoteci, kao i založnu izjavu ili umesto nje, sudsku odluku u originalu ili overenu fotokopiju.
Ako se hipoteka upisuje na objektu ili posebnom delu objekta u izgradnji, potrebno je priložiti i pravosnažnu građevinsku dozvolu. Važno je naglasiti da, sve one nepokretnosti koje su osnov za upis hipoteke moraju biti označene prema podacima katastra nepokretnosti.
Troškovi upisa
Osim neophodne dokumentacije, upis hipoteke u katastru nepokretnosti prati i nekoliko novčanih izdataka. Pre svega potrebno je platiti republičku administrativnu taksu koja iznosi _____ dinara. Nakon toga plaća se i usluga Republičkog geodetskog zavoda, odnosno naknada za upis hipoteke koja trenutno iznosi _____ dinara plus 0.2 odsto od vrednosti potraživanja, koje se obezbeđuje hipotekom. Kako se navodi na sajtu Republičkog geodetskog zavoda maksimalni iznos naknade za upis hipoteke je _____dinara.
Više o ovim, ali i drugim poslovima, koje možete obaviti u RGZ pogledajte na sajtuwww.rgz.gov.rs. Takođe, ako se suočite sa nekim od problema prilikom uknjižbe ili upisa nepokretnosti pišite nam na pitanjacitalaca@halooglasi.com i mi ćemo pokušati, uz stručnu pomoć, da vam isti rešimo.
Оставите одговор
Neophodno je da se prijavite kako bi koristili sve opcije.